Veľké dopravné projekty, ako je napr. električka do Petržalky by nemali byť len čisto technickou stavbou, ale stavbou, ktorá bude vhodne zakomponovaná do životného priestoru Petržalčanov. Napĺňanie konceptu TWIN CITY medzi Bratislavou a Viedňou je dôležité nielen pre mesto, ale aj pre Petržalku, ktorá v tomto projekte zohráva kľúčovú úlohu. Systém parkovania by mal byť prijatý jednotne na úrovni mesta, pretože časť komunikácií, na ktorých sa parkuje, je v majetku a kompetencii mesta (cesty 1. a 2. triedy) a len komunikácie 3. a 4. triedy sú v kompetencii jednotlivých mestských častí (napr. Petržalky). Takýto systém by mal dať jasnú preferenciu ľuďom, ktorí sú Bratislavčania, ak žijú na území Bratislavy (bezplatne alebo s ohľadom na počet rokov pobytu), mal by brať ohľad na životné prostredie (radšej poschodové parkovacie domy so súhlasom obyvateľov, a to aj pre bicykle, nielen pre autá, ako ďalšie zaberanie voľných zelených plôch) a zohľadňovať tiež početnosť vozidiel na jednu rodinu, či sociálnu situáciu niektorých vrstiev spoločnosti (dôchodcovia, mladé rodiny a pod.).